LoviGabi metróvezető a BKV-nál, a metros.hu új szerkesztője, fotózhatott az M4-es próbafutásokon is (november 28), mind a régi szerelvény, mind a kettes vonalra szánt Alstom kocsi próbáján (november 29) is.
A fotósorozaton látható a 4-es metró kocsiszínje, az első néhány budai állomás az Alstom kocsik pilótafülkéje és a tesztelés folyamata. A végén elképzelhetetlen sebességre is kapcsolnak!
" Egy M2 vonalán szolgáló orosz vonattal tegnap éjjel megkezdődött a 4-es metró elkészült, Kelenföldi pályaudvar és Móricz Zsigmond körtér közötti szakaszának pályatesztje. Ez volt az első alkalom, hogy személyszállító vonat közlekedett a négyes metró alagútjában! A szakaszon gond nélkül haladt végig a jármű, a rendszer, az irányítás és az áramellátást biztosító rendszer és harmadik sín is hiba nélkül működött. Hamarosan Budapestre érkezik az M4-es Alstom prototípus a jármű tartampróbájára, melyet már az M4 alagútjában fog majd teljesíteni, hogy februárra megszerezhesse a típusengedélyt ütemterv szerint. " http://bkk.hu/2012/11/m4-palyateszt/ illetve http://bkk.hu/2012/12/sikeres-palyateszt-a-4-es-metro-budai-szakaszan-%E2%80%93-decemberben-indulhat-a-jarmu-tartamprobaja
Elképzelhetetlen sebesség az Ev3-assal!
Most pedig az Alstom
Az Alstom pilótafülkéje, vészkijárattal az orrban
Állati nagy sebesség!
Az Alstom belső tere
Ev3 vs. AM5-M2